Erulem

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Witaj w multiwersum boga Erulema!


    Assimarska Podręczna Encyklopedia Multiwersum

    Husarz Ognia
    Husarz Ognia
    Admin


    Liczba postów : 290
    Join date : 02/06/2019
    Age : 30
    Skąd : Kraków

    Assimarska Podręczna Encyklopedia Multiwersum Empty Assimarska Podręczna Encyklopedia Multiwersum

    Pisanie by Husarz Ognia Pią Cze 21, 2019 4:07 am

    Assimarska Podręczna Encyklopedia Multiwersum 64410333_138979660523477_3176449218286236375_n.jpg?_nc_ht=scontent-frt3-2.cdninstagram.com&ig_cache_key=MjA2NDk0MjExMzA4MjUwNTc4MA%3D%3D

    Erulem
    Bóg stwórca wszelkiego multiwersum. Jak głoszą mity, na początku była pustka, całkowita nicość, z której pojawił się znikąd Erulem. Będąc istotą kreatywną i widząc otaczającą go nicość, miał utworzyć nieskończoną ilość wymiarów i cieszyć się ich pięknem, jak malarz podziwiający swoje obrazy. Z czasem, gdy stworzył w końcu pierwsze życie, widząc je poczuł coś czego nie czuł nigdy wcześniej, samotność. Wtedy to rozbił swą moc na nieskończoną ilość odłamków i uczynił z nich swe dzieci, pierwszych bogów i boginie, a każde z nich rodząc się, otrzymało w prezencie jeden ze światów. Następnie w centrum multiwersum wzniósł pałac zdolny ugościć każde z jego dzieci, w którym zasiadł na należnym mu tronie i z niego podziwia swoje potomstwoi ich poczynania w tworzeniu i rozwijaniu własnych światów.



    Domena Mroku (Saligia)
    Wraz z pojawieniem się dzieł Erulema, między światami wciąż istniała pustka, pustka która czy to wedle planu Erulema, czy może jako efekt uboczny, zaczęła odbijać najgorsze cechy istot żywych jakie zaczęły z czasem pojawiać się w stworzonych światach. Tak jak Erulem i jego dzieci są symbolem porządku, ładu i kreacji, tak domena Mroku jest wszelkim nieładem, chaosem i zniszczeniem. Zamieszkują ją liczne istoty zwane demonami. Są one bardzo różnorodne, w zależności od odwiedzanego świata mogą przybrać różne formy, do tego charakteryzują się różną siłą, od poziomu prawie dorównującego bóstwom, po jednostki niezwykle słabe. Zawsze jednak demony Mroku są w którejś ze swoich cech nadnaturalnie lepsze od człowieka, co powoduje że są dość poważnym przeciwnikiem. Ich jedynym celem jest wypaczenie istot zamieszkujących multiwersum, poniżenie ich, przejęcie ciał i dusz w celu utworzenia nowych demonów i sukcesywne dążenie do zniszczenia bądź zajęcia na własność stworzonych przez bogów światów. Po za ogromną brutalnością i niszczycielską siłą ataków, ich ulubionymi taktykami są manipulacja, mataczenie, powolne zdobywanie wpływu nad śmiertelnikami, poprzez spełnianie ich najmroczniejszych zachcianek i zwiększanie swojej siły, żerując na zepsuciu tychże śmiertelników. Miejsce ich pochodzenia zwane potocznie Domeną Mroku, zwane też jest Saligią, od pierwszy liter siedmiu szczepów, którymi się rozróżniają między sobą te istoty.

    Lista Szczepów Demonów:

    • Superbia - szczep bardzo wyniosły i agresywny, charakteryzujący się skłonnością do przyjmowania wyglądu podobnego ptasiemu lub kotowatemu. Względem śmiertelników demony te uwielbiają przybierać pokorny, wręcz służalczy charakter, obsypywać ich komplementami i podnosić ich mniemanie o sobie.
    • Avaritia - szczep zachłanny w podbojach, charakteryzujący się przybieraniem postaci owadziej, psowatej lub płaziej. Demony te są niezwykle hojne względem śmiertelników, samemu obdarowując ich licznymi zdolnościami, jednocześnie ciągle podsycając ambicje i potrzeby poprzez liczne podszepty motywujące do powiększania tego co już otrzymali, ale tym razem na własną rękę.
    • Luxuria - szczep lubieżny, hedonistyczny, ulubione aspekty wyglądu tych demonów to elementy kozie, a więc zazwyczaj rogi, kopyta czy ogony, a także czasem postać kotowatych. Wobec śmiertelników starają się spełnić ich pragnienia, dać im przyjemność, a także przekonać aby sami te pragnienia w sposób nieograniczony spełniali, wręcz aż do poziomu najgorszego poniżenia.
    • Invidia - szczep demonów nieufnych swemu rodzeństwu, zazwyczaj dążą do kontroli nad resztą, a także charakteryzuje je spora agresja. Ulubioną formą wyglądu tego szczepu są motywy gadzie. Względem śmiertelników całkowicie ograniczają się tylko do manipulacji słownej w celu wzbudzenia u nich zazdrości względem kogokolwiek. Czasem dla realizacji celu, osobiście przykładają rękę do pewnych zdarzeń. Celem wywoływania zazdrości jest głównie wzbudzenie u śmiertelników agresji, która z czasem niezwykle owocuje zniszczeniem duszy i nakarmieniem demona.
    • Gula - niezwykle gadatliwy szczep, o ogromnym apetycie na dowolną materię. Ulubione formy to postacie podobne świńskim lub psowatym. Wobec śmiertelników podobnie jak Invidia, ograniczają się głównie to manipulacji słownej, jednak w przypadku Guli ich głównym celem jest poniżenie i zepsucie śmiertelników.
    • Ira - najagresywniejszy i najbrutalniejszy szczep demonów. Przybierają zazwyczaj postaci kotowatych. Ich taktyką względem śmiertelników jest nie tylko manipulacja słowna, co zniekształcenie odbioru rzeczywistości w taki sposób, aby ich ofiara doznawała coraz większej frustracji.
    • Acedia - najmniej groźny bojowo szczep, choć wciąż niebezpieczny. Przyjmuje najczęściej formy gadzie. Wobec śmiertelników również używa manipulacji słownej, jak i z czasem zaczyna działać jak pijawka, wysysając z nich siły. W ramach manipulacji, stara się osłabić ducha, poprzez zasianie apatii, wypalenia, zarazić melancholią, depresją lub obojętnością.




    Organizacje Międzywymiarowe:

    • Assimarowie -
    • Wybrańcy Erulema -
    • Faltheriońscy Łowcy Niewolników -
    • Mimicy i Betelczycy -




    Spis światów dotychczas poznanych przez organizację Assimarów:

    1. Ziemia - świat na tyle mocno rozwinięty, że uznano go za idealny wzór odniesienia przy opisywaniu innych światów. Poziom zaawansowania to niedawna cyfryzacja, początki robotyzacji i eksploracji kosmicznej. Brak istnienia nadnaturalnych mocy, nie zaobserwowano obecności Mroku.
    2. "Apokalipsa" - alternatywna wersja Ziemi, czasowo przesunięta w niedaleką przyszłość. Świat opanowała plaga zombie, cywilizacja została zgładzona, tylko nieliczne wytrwałe jednostki przetrwały. Dotychczas nie zdołano poznać genezy plagi, ani nie potwierdzono czy ma coś wspólnego z Mrokiem. Nie zaobserwowano obecności Mroku.
    3. Estlaria - świat fantastyczny niezwiązany z Ziemią. Zamieszkują go liczne rasy, zdolne używać wiele rodzajów magicznych mocy. Aktualnie dość prężnie rozwija się w epoce pary, mieszając skutecznie magiczne moce i technologię. Świat zdominowało totalitarne Imperium Szarych Elfów. W przeszłości Mrok miał wpływ na świat poprzez Wybrańca Kuroaia, jednak kryzys z nim został zażegnany. Dalsza wpływ Mroku nie jest jeszcze znany.
    4. "Dziesiątka Lunatyków" - alternatywna wersja Ziemi, czasowo w tym samym miejscu. Główna różnica polega na tym iż to co na Ziemi jest tylko legendami, w tym świecie istnieje, a więc wszelkiej maści rytuały, moce i stwory, jednak na drodze rozwoju cywilizacyjnego zostało to zepchnięte na margines i skutecznie zatajone przed społeczeństwem. Obecność Mroku nie została w 100% potwierdzona, jednak przypuszcza się iż część zamieszkujących świat istot jest jego agentami.
    5. Amanor - świat fantastyczny niezwiązany z Ziemią. Zamieszkiwany przez wiele ras, posiadających różne moce magiczne. Aktualnie powoli kończy epokę pary. Geopolitycznie silnie podzielony na wiele państw, z czego wszystkie skupiają się na trzech kontynentach, każdy poświęcony innemu bogu. Mrok zdołał opętać jednego z tutejszych bogów, pozwalając w przeszłości zesłać na świat legiony demonów i choć tamten kryzys został zażegnany, wciąż bóg ten jest bramą dla przyszłych inwazji na ten świat.
    6. Amanor Estlaryjski - dokładnie ten sam świat co zwykły Amanor, z tą różnicą iż połączony był jakiś czas z Estlarią, pozwalając na przesył wojsk między światami i wpływ na geopolitykę i historię obu światów. Mrok również i tu opętał jednego z bogów.
    7. Bezimienna Kraina - świat fantastyczny, z kilkoma rasami i mocami magicznymi. Aktualnie znajduje się na początku epoki renesansu. Obecność Mroku nie przekracza nic po za okultystycznymi rytuałami, z pomocą których raz na kilka lat zostaje przyzwany do tego świata demon.
    8. Faltherion - świat fantastyczny, z licznymi rasami i mocami. Aktualny poziom technologiczny to późna starożytność. Świat praktycznie cały został zdominowany przez Imperium Vectis. Magowie tego Imperium posiadają zaklęcia pozwalające na podróże między wymiarami, przez co Imperium dokonuje częstych, ale małych napadów na inne światy, w celu pozyskania egzotycznych niewolników do ich licznych igrzysk. Mrok zdołał praktycznie przejąć ten świat, jeden z jego demonów, w wyniku splotu niefortunnych wydarzeń, został Imperatorem i przygotowuje świat pod przejęcie go w całości przez dziedzinę Mroku.
    9. Vergatis - świat fantastyczny na poziomie późnego średniowiecza, jednak został w całości wchłonięty przez dziedzinę Mroku.
    10. Libertas - świat fantastyczny, z licznymi rasami i mocami magicznymi. Aktualnie wchodzi epokę baroku. Świat mocno podzielony politycznie, z wyraźną przewagą Imperium Drowów, które z roku na rok rozszerzają swoje terytoria. Obecność Mroku dość znacząca, gdyż Drowy dość chętnie korzystają z paktów z demonami.
    11. Ziemia II - alternatywa ziemi, aktualnie w okolicach II wojny macedońskiej, podczas to której widać dość spore zmiany wydarzeń w porównaniu do oryginału. Brak obecności Mroku.
    12. Ofirus - świat fantastyczny z kilkoma rasami i mocami magicznymi. Poziom technologiczny aktualnie stoi w renesansie. Obecność Mroku to nic więcej niż sporadyczne przyzwania demonów w okultystycznych rytuałach.
    13. Atlas City - świat będący alternatywą ziemi, znajdujący się mniej więcej w tym samym punkcie na linii czasu. Głównymi różnicami jest powstanie w nim niezależnego Atlas City, neutralnego miasta-państwa, a także dość częste wśród populacji mutacje dające ludziom niezwykłe nadnaturalne zdolności. Brak danych o obecności Mroku.
    14. "Pod Tarczą księżyca" - alternatywa ziemi, również w podobnych czasach, jednak tu jedynymi różnicami w porównaniu do oryginału są liczne wśród populacji mutacje i dość powszechne istnienie istot z legend, jak wampiry i wilkołaki, które żyją na co dzień w sąsiedztwie ludzi ukrywając swoją prawdziwą tożsamość. Nie zauważono obecności Mroku.
    15. Betel - alternatywa ziemi, w czasach tych samych co oryginał. W wyniku postępu naukowego, zdołano odkryć technologię do podróży między wymiarami. Technologia ta jednak okazała się zgubna, gdyż nie tylko wywołała niestabilność okolicznych wymiarów, ale i pozwoliła by tamtejsza ludzkość rozpoczęła wojnę z rasą ze świata Oda. Aktualnie świat ten w wyniku zderzenia z innymi, powoli rozpada się niszczony przez liczne anomalie między wymiarowe. Nie stwierdzono obecności Mroku.
    16. Oda - świat tak obcy że praktycznie niemożliwy do porównania w sposób krótki do czegokolwiek. Charakteryzuje się głownie ogromnym zaawansowaniem technologicznym, pozwalającym na podróże między światami i wpływanie na ich strukturę. Mieszkańcy tego świata są niezwykle pokojowi, a ich wiedza o multiwersum zdaje się być największą dotychczas zebraną. Zwani są Mimikami w związku z ich zdolnością przybrania dowolnej istniejącej w multiwersum formy. Gdy ludzkość ze świata Betel zniszczyła jedną z planet w tym świecie, w wyniku próby agresywnej ekspansji, mieszkańcy Ody użyli wszystkich swoich zdolności by zatrzymać Betelczyków i ograniczyć multi światową katastrofę tylko do rejonu świata Betel i okolic. Brak obecności Mroku, skutecznie usuwanego przez tutejszych mieszkańców.
    17. Wymiar 1545 - oceaniczny wymiar pełen wysoce agresywnej flory i fauny, który Mimicy użyli do ograniczenia katastrofy związanej ze światem Betel. Poza wytłumieniem konsekwencji eksperymentów z Betel, fauna i flora posłużyła Mimikom jako broń w walce z Betelczykami. Aktualnie świat zapada się z wolna do świata Betel. Nie zaobserwowano obecności Mroku.
    18. Imir - młody świat fantastyczny, głownie zamieszkany przez ludzi, z kilkoma rasami. Charakteryzuje się dość sporym wpływem bogów na jego codzienne życie i niecodzienną konstrukcją wymiaru, jak np ułożenie materii tylko w jednej jego połowie, gdzie druga połowa jest całkowitą pustką, a punktem centralnym wymiaru jest planeta Imir. Mieszkańcy Imiru żyją na poziomie późnej epoki średniowiecza. Aktualnie nie zaobserwowano obecności Mroku, choć podejrzewa się o współpracę z jego siłami kilku z bogów. W przeszłości był tylko jeden incydent, w którym Mrok podczas tworzenia świata dostarczył do niego artefakt, który w osnowę wymiaru wplótł przekleństwo, mające raz na pokolenie sprowadzać na świat różne katastrofy.
    19. "Kolonizacja" - alternatywa Ziemi, kilka set lat w przyszłości, w czasach pierwszych kolonizacji nowych układów gwiezdnych. Brak zaobserwowanej obecności Mroku.
    20. Świat Kolizyjny - dziwny i nietypowy świat, w którym wszystko jest możliwe. Zderzają się w tym wymiarze, wszelkie koncepcje z innych, powodując nietypową mieszankę, w której wszystko jest do pewnego stopnia dozwolone. Obecność Mroku sporadyczna, wynikająca głównie z odbicia się w tym świecie opętanych światów.
    21. "Strategus" - alternatywa Ziemi, setki tysięcy lat w przyszłości. Naukowcy w tym świecie zdołali otworzyć wrota do domeny Mroku, sprowadzając na swój świat zagładę. W ostatniej chwili zdołano zatrzymać całkowitą katastrofę, jednak zniszczenia okazały się nieodwracalne. Cywilizacja upadła, a planeta i jej mieszkańcy zostali wypaczenia magiczną mocą, która przeniknęła cały wymiar. Z tego powodu świat zamieszkuje wiele różnych fantastycznych ras, korzystających z różnych sztuk magicznych. Aktualnie nowe cywilizacje znajdują się na poziomie wczesnej epoki brązu. Obecność Mroku dość mocna, przynajmniej jedna cywilizacje oddała się w pełni demonom.
    22. "Apokaliptyczne Igrzyska" - alternatywa Ziemi kilkadziesiąt lat w przyszłości. Gdy świat został zniszczony w wyniku różnych konfliktów, wojnę przetrwał tylko jeden kraj zwany Polska. W wyniku ograniczonych zasobów, każde województwo walczy co roku w igrzyskach. Zwycięskie województwo otrzymuje prawo decydowania o przydziałach zasobów dla poszczególnych regionów. Obecność Mroku wydaje się być bardzo niewielka, oparta o kilka kultów czcicieli demonów.
    23. "Świat Zielonego Słońca" - alternatywa ziemi, kilkanaście wieków w przyszłości. Ziemia w wyniku III wojny światowej została zjednoczona i dokonała ekspansji w kosmos. Z czasem napotkawszy inne kosmiczne cywilizacje uwikłała się w ogromne galaktyczne konflikty. Świat ten charakteryzuje się nie tylko wyjątkowo zaawansowaną ludzką technologią, ale także posuniętą w przód ewolucją człowieka, przez co w pierwszej chwili można nie rozpoznać reprezentantów tego gatunku. Brak zaobserwowanej obecności Mroku.

      Obecny czas to Pią Maj 10, 2024 1:17 pm